Bila Perempuan Bermisai Dan Berbulu Lebat..

Bila Perempuan Bermisai Dan Berbulu Lebat..
Bermisai, berbulu lebat di dada selalu kita tengok berlaku pada lelaki je kan tapi jangan terkejut andai ada antara perempuan terut memilikinya. Gurlp terpikir apa akan jadi kalau perempuan ada misai, janggut dan bagai lah huhuhuuu tapi ingat perempuan, korang turut ada risiko utk berlaku benda-benda sebegini, Bagaimana ianya terjadi?
  • Akibat hormon androgen yang disebut hirsutisme iaitu horman dimana akan terjadinya bulu-bulu neh.
  • Faktor keturunan atau etknik.
  • Golongan wanita daripada etnik timur tendah dan asia selatan.
Apa yang terjadi kepada perempuan yang berlaku sedemikian rupa? Bagi ak la komfem stress kan nak bergaul pon malu ditambah dgn stress..
Perawatan boleh dibuat dgn terapi elektrolisis utk menghilangkannya terus. (dunia dah moden sekarang kan so, no hal la janji ada $$$ ada misai pon mcm takde) dgn kaedah ni ianya akan menghalang sebarang pertumbuhan rambut dan apa saja..
Nota: 
Jangan risau perempuan Malaysia takan berlaku sebegini kalau ada 0.1% je 
Gambar diatas ialah gambar hisan dari google..
Info hormon diambil dari majalah Remaja..
Lompat

6 comments:

Rahmad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang malu bila wanita ada bulu dada..haha

Bro ahmad said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

misai tipu tu xd hihihi

Fuhrer said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kalo nak tau..perempuan yang berbulu lebat ni adalah perempuan yang terlebih manjanya.. hehehe just sharing..

mOon jOhari said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

moOn pernah cerita kat blOg mOon sal perempuan yang ada masalah hormOn....kesian dia,,,
baca kat sini jOm

http://tentangboolan.blogspot.com/2011/06/cerita-di-klinik.html

zeeLa-AtiE said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..=-=

cik helena said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kite ade bulu pe kat tangan,.hehe