Gambar Perkahwinan Tomok Dan Ayu

Cantik tak si Ayu ni isteri Tomok..heheheheee gua just nak skodeng isteri tomok je bukan nak tengok Tomok pon ekekekee ye ke? tak lah, gurau je. Ok ni gambar-gambar hari bahagia Tomok dan isterinya Ayu pada hari persandingan diaorang..amacam lawa tak ayu. sblom ni ak ingat ayu mana la rupanya nampak gak :P...hekeleh sejak bila ak amik hal pasal artis ni? tanjat boboi muaheeee.. bukan pe tomok ni dulu ak penah nampak mata ke mata hehehee katne ye? karinival pa ntah.. tu yang tengok hari persandingan dia tu...
gambar persandingan tomok
gambar persandingan tomok
gambar persandingan tomok
Tiga je gambar..dah la sedut dari web orang nak lebih2 plak :P hu3...nak tengok gi KLIK SINI...

5 comments:

nnisa azizan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waauu..cun doe isteri die.haha

tia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ayunyeee muka diaaaa!

Sunah Sakura said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sweetnyeee... kalo da kawin tu harapnya kekal bahagia hingga ke anak cucu.. ameen.

lilypelangi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tahniah la tomok ! :D

cik najihah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

singgah dari blog irene :)